Epixome
This is CRAZY LAND.

Archive for October 2006

Dr. Ruth’s Almost as Good as Sex Cheesecake

October 31, 2006

I’m so bored that I might as well go to bed early, haha. The Canucks lost 3-2 to the Predators tonight, and tried coming back from a 2-0 deficit. Not good. Then again, I also get this INVALID YEAR crap when I try to update LJ today… what the heck is up with THAT?! GRRR! […]

I can’t believe I got ID’ed at the liquor store!

October 31, 2006

Hey, there’s a Morbid Fact of the Day, the MFDJ archives, My Brush With Morbidity archives, The Morbid Forum Du Jour, The Morbid Fact Du Jour Discussion List, and The Library Eclectica! They are all good morbid fun. 😀 (no, this is not my newsletter – I just love it so much that I want […]

Dream of fake ID card with Jyrki Lumme on it, and a market with pineapples

October 31, 2006

I had a dream which involved my hanging out with Jon, Mom, and a bunch of our friends. We were on a crowded bus, and someone else wanted us to use a fake ID card of Jyrki Lumme, of all people! (former Canucks player) Fair enough, but then the real ID card had Markus Naslund […]

Happy Halloween! / DoubleTree Hotel Chocolate Chip Cookies

October 31, 2006

Note: LJ Lucky Charms blogquiz, by Tanner. Happy Halloween! Corey as a zombie a few years back: Sean as a girl and Adela as a guy in 2003 for Halloween: A closer-up look at Sean’s aforementioned girl costume: Two random pics I yanked off a Google Image Search: DoubleTree Hotel Chocolate Chip Cookies When you […]

Finally throwing away the white bread! / Tricking Grandma / Benching people

October 30, 2006

I’m getting into Tri-Peaks again. Fun stuff, except when you lose a whole bunch of money in a crappy hand. 😛 Today, I got some healthy stuff from the store: granola, flaxseed bread, 12-grain bread (both from Dempster’s), yogurt, and soy milk. I think it’s time for me to be more conscious of what I […]

Dolly Madison Zingers (Devil’s Food)

October 30, 2006

Ugh, I got less than six hours of sleep today. On Saturday night, I got ten hours of sleep WITH the time change. I think I’ll need a nap after I get home from grocery shopping… Dolly Madison Zingers (Devil’s Food) Former U.S. President James Madison’s wife did not create this baking company, despite the […]

Church, Quizno’s, AGM, coffee shops, Dallas Souvlaki, and pumpkin carving

October 30, 2006

Note: LJ Pirate Ship / LJ Kingdom Hearts / LJ Swearing Since Starting The Quiz blogquizzes. (by Brad, Tanner, and Janene) I got 8 out of 16 on the Art or Crap quiz. How about you? I’ve been out all day, so let’s see if I can make this short since I need to sleep […]

Sleep plans / Survey on 1995, smiling, and more / Dive! S’mores

October 29, 2006

I’m pretending that I posted this just after midnight, since I just took some Nyquil. Yeah, yeah, I know… we GAIN an hour to sleep / play on the computer, but I’d still really like to SLEEP instead of playing on the computer as I have in past years. (not likely it’ll happen, but you […]

Stains, bookmarks, propaganda, hot pot, Kids Night

October 28, 2006

I finally got my Awana uniform back today, with a stain on it. Complained about it to Winnie, who knows unexpected stains can be really annoying! If I don’t wash it before next week (very likely), I have a spare which is actually my sister’s old one from years ago, haha. I should take the […]

Irony, jerseys, weddings, peppermint shots, Quiz Heaven stuff

October 28, 2006

Okay, I need caffeine and something to eat. That can easily be taken care of while / after I compose this post, though. 🙂 Caught up on blogs: Steph has musings about how when one door closes, another one’s supposed to open… so where’s the opening? Then again, she has discovered that her jersey bag […]